(255) 352-6258 hello@divi.com

Hoe ziet een kennismakingsgesprek eruit?

Een eerste gesprek is bij mij altijd bedoeld om kennis te maken en te ontdekken of we een goede match zijn. Ik vind het belangrijk dat jij je direct op je gemak voelt bij mij; dat is de basis voor alles wat volgt.

Tijdens deze kennismaking gebeurt er vaak al veel:

  • Jouw verhaal: We nemen de tijd voor je hulpvraag. Waar loop je tegenaan en wat speelt er in jouw leven (de brede context)?

  • Verkennen: Ik luister naar je verhaal en we kijken samen wat ik als psychosociaal therapeut voor jou zou kunnen betekenen.

  • Geen directe beslissing: Aan het einde van de kennismaking hoef je niet direct te beslissen of je met therapie wilt starten. Het is juist belangrijk dat je na het gesprek rustig de tijd neemt om alles te laten bezinken.

Jij bepaalt of je je goed en veilig genoeg voelt om samen aan de slag te gaan. Wanneer je er klaar voor bent, laat je me weten of je een eerste sessie wilt inplannen. Je zit ook nooit vast aan een heel traject en kunt op ieder moment besluiten om te stoppen. Zo behoud jij de volledige regie over je eigen proces.

Stuur een mailtje
Bel naar 06 41291834

Ben je niet tevreden? Klik hier