Gepubliceerd op: 3 januari 2026
Hele fijne ervaring. Gelijk vanaf de eerste ontmoeting een goed gevoel.
Na een paar behandelingen voelde ik me echt een stuk beter en geholpen. Het was bijna jammer om niet meer langs te hoeven komen. Ik weet wel mocht je ergens last van hebben, ik zou Sylvia zeker aanraden!