Gepubliceerd op: 19 september 2025
Ik worstelde al een tijd met onzekerheid en een laag zelfbeeld en was eerlijk gezegd wat sceptisch om in therapie te gaan. Maar bij de eerste kennismaking merkte ik meteen dat Sylvia geen typische therapeut is: nuchter, toegankelijk en gewoon een ontzettend leuk mens. Bij haar heb ik geleerd mezelf met andere ogen te bekijken en ben ik enorm gegroeid op een manier die ik eerder niet voor mogelijk hield.