Gepubliceerd op: 13 januari 2025
Na een zware burn-out was ik mezelf helemaal kwijt. Ik twijfelde of therapie iets voor mij was, maar Sylvia stelde me al snel op mijn gemak. Ze hielp me inzien hoe ik mijn grenzen kan bewaken en opnieuw balans kan vinden tussen werk en privé. Wat ik vooral waardeer, is dat ze geen standaardoplossingen biedt, maar echt kijkt naar wat ik nodig heb. Dankzij de therapiesessies voel ik me weer energiek en heb ik het vertrouwen in mijzelf teruggevonden om verder te gaan.