Gepubliceerd op: 11 december 2025
Erg fijne gesprekken gehad. Aan het begin bij het kennismakingsgesprek al een super goed gevoel. Iemand die naar je luistert, maar dan met een speciaal oor. Interessante ontwikkelingen gedaan, veel van geleerd. Het geeft ook een beetje extra hoop, omdat je bepaalde dingen en acties van een andere kant leert te begrijpen. Dankjewel Sylvia 🙂